Thursday, November 25, 2010

episode Ke 2

“Terima kasih kerana membuat pilihan yang tepat. So bila awak boleh datang ?” tanya Robert tersenyum.
“Petang ni. Saya habis kerja tengah hari ni.” Lagi cepat lagi bagus, detik hati Halina.
“OK Saya tunggu awak”
Halina mematikan panggilan. Tepat ? Entahlah, detik hati Halina. Dia sendiri pun tak pasti adakah pilihannya tepat.
Sebaik sahaja habis waktu kerja, Halina bergegas ke pejabat Robert.
Selepas memperkenalkan diri di kaunter, dia dibawa berjumpa dengan Robert. Kelihatan beberapa orang di situ tertoleh-toleh ke arahnya sambil berbisik sesama mereka. Mungkinkah mereka berkata “Ini ke gadis yang nak bergambar bogel tu ?”.
“Hai Cik Halina. Selamat datang.” sambut Robert dengan senyuman sampai ke telinga.
Robert memanggil seseorang menggunakan telefonnya “Zack, masuk. Budak ni dah bersetuju”
Zack ?
“Zack akan mengambil gambar awak” kata Robert.
Seorang pemuda masuk ke bilik Robert. Halina berasa terkejut melihat jejaka di hadapannya. Dia masih mengecam wajah pemuda itu. Zack atau Zahari adalah rakan satu kelasnya sewaktu di tingkatan 3 dahulu.
“Zahari !”
Zack berfikir seketika. “Halina ke ni ?”. Mereka berdua tersenyum seketika.
“Awak berdua dah kenal ke ? Bagus lah”, tersenyum Robert.


“Boleh kita mulakan sekarang ?”
Halina mengangguk.
Zack mula mengambil gambar Halina yang masih berpakaian lengkap. “OK.. Buka baju kurung awak”
Halina meminta untuk buka tudung dahulu kerana sukar untuk buka baju tanpa menanggalkan tudungnya.
“Mmmm… Ok. Awak buka tudung dulu. Lepas buka baju kurung, pakai balik tudung awak”
Terpinga-pinga seketika mendengar arahan Zack.
Halina melepaskan baju kurung di tubuhnya. Zack menelan air liur melihat sepasang buah dada yang masih berbalut coli.


“OK. Selak hujung tudung anda. Ke depankan dada anda yang comel itu”. Halina tersipu-sipu bila mendengar komen dadanya yang comel. Kecil sangat ke, kata Halina dalam hati.
Kelipan flash mula menangkap tubuh Halina yang hanya bertudung dan bercoli. Setelah beberapa snap, Halina melepaskan kainnya. Keadaan Halina begitu seksi sekali dengan masih keadaan bertudung, dan hanya bercoli dan berseluar dalam.
“OK. Tanggalkan coli anda” arah Zack.
Zack membiarkan sahaja Halina membelakangkan mereka, sambil jarinya melepaskan colinya. Kedua-dua belah tangannya mendakap tubuhnya, menutup buah dadanya.
Zack mengarahkan Halina pusing ke depan dan melepaskan tangannya.
“Wah… boleh tahan besar jugak ye. Dulu kecik je.”
Muka Halina merah padam menahan malu mendengar usikan Zack. Masih terbayang di ingatannya peristiwa di sekolah dulu. Zack dan rakan-rakannya mentertawakannya apabila melihat buda dadanya ketika itu masih kecil.
Halina diarah melakukan aksi-aksi yang menyerlahkan lagi ketajaman buah dadanya. Kadang kala dia diminta beraksi memegang buah dadanya menyebabkan nafusnya mula ghairah. Putingnya mula mengeras.
Kemudian, seluar dalam pula dilepaskan dari tubuhnya.
Habis setiap inci tubuh Halina dapat dilihat sejelas-jelasnya. Buah dadanya yang menggunung, putingnya yang semakin menajam, punggungnya yang bulat, cipapnya yang dipenuhi rimbunan bulu-bulu halus terakam masuk ke dalam kamera Zack. Tudung yang masih di kepalanya menyebabkan Halina berasa amat janggal sekali. Tak pernah dia terfikir nak berkeadaan sebegitu rupa.
Halina mula merasakan aksi dan gaya yang diminta oleh Zack kadang kala membuatkan dirinya terasa macam aksi pelacur atau perempuan murahan gamaknya. Kakinya terkangkang seluas-luasnya mendedahkan sejelas-jelasnya lurah cipapnya yang dipenuhi rimbunan bulu-bulu halus. Dalam hatinya, padan muka aku. Memang perempuan murahan pun. Siapa suruh rela bergambar bogel.
Sedang asyik berpossing, tiba-tiba muncul seorang pemuda berjumpa Zack. Halina menjerit kecil dan secepat kilat tangannya menutup buah dada dan cipapnya.
Zack tersenyum je melihat gelagat Halina. Pemuda itu pula memandang Halina dengan perasaan pelik. Mungkin berasa hairan melihat kesanggupan Halina bergambar dalam keadaan telanjang bulat.
Sebaik sahaja Zack memberi tanda berhenti, Halina menarik nafas lega.
“Jom pergi ke ofis saya ambil cek RM20 ribu. Tapi pakai baju tu dulu. Atau awak nak bogel je ?” usik Zack.
Halina tersipu-sipu malu.


Halina terbaring di atas katil di bilik tidurnya. Masih tidak lekang peristiwa siang tadi. Macam tak percaya je dia boleh sanggup membiarkan gambarnya diambil dalam keadaan bogel.
Fikirannya mula teringat peristwa semasa di sekolah dulu. Peristiwa yang telah lama dilupakan tiba-tiba terimbau kembali dek pertemuannya dengan Zack siang tadi.
Ketika itu, Halina dan Zack sama-sama berada di Tingkatan 3. Sama seperti remaja-ramaja lain, mereka juga mempunyai naluri ingin tahu yang sangat kuat.
Setelah melihat gambar wanita bogel di majalah abangnya, Zack begitu tertarik untuk melihat secara ‘live’. Dia ingin sekali melihat rupa bentuk buah dada seorang wanita betul-betul di hadapan matanya. Lalu dia pun merayu kepada Halina supaya berbogel dihadapannya.
Pada mulanya, Halina menolak. Malu la nak bogel depan budak lelaki tetapi Zack terus mendesak dan merayu. Akhirnya Halina mengalah.
Selepas habis waktu persekolahan, Halina, Zack dan beberapa orang rakan Zack berkumpul di dalam stor sukan untuk melaksanakan misi mereka.
Halina melepaskan kesemua pakaiannya, dan bertelanjang bulat di hadapan rakan-rakannya.
Mata Zack dan rakan-rakan mula terbeliak apabila buat pertama kali dalam sejarah hidup mereka melihat tubuh bogel seorang gadis remaja.
“Apesal tetek Ina kecil. Tak macam kat majalah pun” ulas Badri, menyebabkan Zack dan rakan-rakannya ketawa.
Muka Halina merah padam menahan malu. Dengan segera dia bergegas menyarungkan kembali pakaiannya. Zack dan rakan-rakannya cuba menahan tetapi terpaksa akur apabila melihat kelibat Cikgu Zainal dari jauh.

No comments:

Post a Comment