Wednesday, November 24, 2010

Perempuan atau.......

ePiSodE pErTAma
gambar tontonan jer

“Korang semua, aku ada berita menarik nak bagitau” kata Halina sambil tersenyum-senyum.
“Apa yang menariknya ?” tanya Farah.
Halina tersenyum sambil melihat rakan-rakannya Farah, Yati dan Wana tercengang-cengang.
“Guess what, aku dapat tawaran jadi model dalam sebuah majalah”
“Jadi model ? Majalah apa ?” tanya Wana.
“Aku belum diberitahu lagi majalah apa. Tapi yang syoknya, aku dibayar RM20 ribu” kata Halina tersenyum lebar.
“Haaa ? RM20 ribu ??”
“Ya. RM20 ribu. Dengan syarat gambar aku diambil tanpa seurat benang di badan” kata Halina dengan selamba.
“What !! Gambar bogel ?”
Halina mengangguk.
“Oit, kau dah gila ke Halina? Habis tu kau setuju ke ?”
“Setuju la. RM20 ribu beb. Ala, bukannya luak. Hanya bergambar je”
“Habis tu kau tak malu ke nak tayang buah dada kau, kemaluan kau ?”
Nampaknya, rakan-rakan Halina membantah keputusan Halina. Mereka sama sekali tak menyangka Halina yang mereka kenal yang sentiasa sopan bertudung, berbaju kurung setiap kali berpenampilan di khalayak sanggup bergambar bogel. Namun, Halina tetap dengan pendiriannya.

What DO U THINK????aapa sambungan yg anda ingin kan....
sama tak dengan episode seterusnyer....

No comments:

Post a Comment